KALİTE POLİTİKASI
Doğa Solar Ltd.Şti’nin temel kalite politikası; düzenli izleme ve değerlendirmeye dayalı, sürekli iyileştirmeyi esas alan “Kalite Güvence Sistemi” ni bütün yönetim ve üretim alanlarında sürdürülebilir kılmaktır. Bu kapsamda, müşteri ihtiyaç ve beklentileri ile yasal zorunlulukları dikkate alacak şekilde çalışmalarının devamını sağlayacak istikrarlı kaynakları yaratıp, bilgi ve tecrübelerini günümüz teknolojileri ile birleştirmek ve bu sayede üretim, bakım-onarım ve işletme süreçlerini etkin ve verimli şekilde yürütmektedir.
Bu temel ilke doğrultusunda, Doğa Solar kalite politikalarını aşağıda ifade edilen dört alanda yürütmektedir.
Kalite Güvence
• İş süreçlerini, kalite standartlarına uygun bir şekilde yürütmek suretiyle güvence altına almak
• Kalite güvence sistemini tüm paydaşların katılımıyla geliştirmek ve yaygınlaştırmak
• Tüm süreçlerde müşteri memnuniyeti ve sürekli iyileştirmeye odaklanmak
Eğitim ve Öğretim
• Ulusal ve uluslararası akreditasyon ve sertifikasyonların gerekliliklerini sağlamak
• Kalite yönetim sisteminin sağlıklı ve etkin kurulumunu sağlayarak maliyetleri düşürmek
• Eğitim programlarını sürekli gözden geçirmek ve iyileştirmek
• Faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için nitelikli ve deneyimli elemanlar ile kalifiye insan gücünü ve ekip bilincini oluşturmak
Araştırma-Geliştirme ve Toplumsal Katkı
• Kurumda araştırma geliştirme (AR-GE) faaliyetlerini ulusal öncelikler doğrultusunda geliştirmek
• Firmanın bilim, kültür, sanat ve teknoloji çalışmalarını ulusal ve uluslararası düzeyde geliştirmek
• Güncel bilgi ve iletişim teknolojilerini takip etmek, projelerde kullanmak
• Personelin araştırma-geliştirme beceri ve yetkinlik düzeyini arttırmak
• AR-GE faaliyetleri ile iş dünyası ve topluma katkı sağlamak
• Enerji ve doğal kaynakları verimli kullanmak
• Çevre kirlenmesini önlemek ve atıkları azaltarak geri kazanım yollarını geliştirmek
Yönetim
• İnsan kaynağının bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmek
• Bilişim altyapısı vasıtasıyla idari ve hizmet süreçlerinin imkan ve kabiliyetini geliştirmek
• Birimler arasındaki uyum ve koordinasyonu arttırmak
• Genel yönetim, eğitim ve araştırmada daha ileriye gitmek için sürekli çaba ve arayış içinde olmak
Çalışanlarımızın her
an yanında, onlara zaman ayıran, yeni fikirlere açık, dürüst, güvenilir ve üretken bir bölüm olarak, en değerli varlığımız olan çalışanlarımızın bilgi, beceri ve potansiyellerinin arttırılmasını ve kendi hedefleri ile örgütsel hedeflerimizin
optimum seviyede birleşmesini sağlamaktır.
KVKK BAŞVURU YÖNERGESİ
Kişisel veri sahipleri aşağıda
belirtili hususlardaki taleplerini internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış
olan DOĞA PANEL LTD.ŞTİ. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikasında
düzenlenen yöntemlerle DOĞA PANEL LTD.ŞTİ. ’a iletmeniz durumunda şirketimiz talebin
niteliğine göre talebi en geç otuz gün içinde sonuçlandıracaktır. Ancak,
işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, DOĞA PANEL LTD.ŞTİ. tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulunca
belirlenen tarifedeki ücret isteme hakkını saklı tutar.
Bu kapsamda kişisel veri
sahipleri; ·
Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, · Kişisel verileri
işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, · Kişisel verilerin işlenme
amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, · Yurt
içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, ·
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların
düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin
aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, · KVKK ve ilgili diğer
kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren
sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok
edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı
üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, · İşlenen verilerin
münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin
kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ·
Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması
hâlinde zararın giderilmesini talep etme, haklarına sahiptirler.
Başvurunun reddedilmesi, verilen
cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi
hâllerinde; ilgili kişi, veri sorumlusunun cevabını öğrendiği tarihten itibaren
otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel
Verileri Koruma Kurulu’na şikâyette bulunabilir. Kanunun 13 üncü maddesi
uyarınca başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.
Kişisel verilerinin işlenmesinin
kısıtlanmasını talep etme ve kişisel verilerin işlenmesi veya aktarılmasına
ilişkin rızasını geri çekme hakkı da mevcuttur. Yukarıda sıralanan haklarınıza
yönelik başvurularınızı, kullanılacak yönteme bağlı olarak aşağıda yer alan
iletişim adreslerine iş bu yönergedeki şartlara
ve usullere uygun olarak gerçekleştirebilirsiniz.
Başvuru Yöntemi;
Yukarıda bulunan yönergeye uygun olmayan başvurular
ile içeriği tespit edİlemeyen/okunamayan gönderiler için taahhütte bulunmaz.
Posta adresi : AKABE MAHALLESİ
YENİCELER CADDE NO: 145B/102 KARATAY KONYA
E-posta: bilgi@dogasolar.com.tr
(Telefon ile başvurunuzun ulaşıp ulaşmadığı
konusunda bilgi alabilirsiniz.
Telefon Numarası: (Bilgi için) Tel : + 90 332 350
36 42
ÇEREZ POLİTİKASI AYDINLATMA
METNİ
Çevrimiçi platformlarımızı
ziyaretiniz sırasında ziyaretçilerin deneyimini geliştirmek için çerezlerden
faydalanmaktayız. Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 s.KVKK olmak üzere
tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir. İş bu çerez politikası
aydınlatma metninin amacı, tarafımızca işletilmekte olan dogasolar.com.tr internet sitesinin işletilmesi sırasında site ziyaretçileri tarafından çerezlerin kullanımı ile elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İş bu metinde sitemizde hangi amaçlarla hangi tür çerez kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi açıklamak istiyoruz. DOĞA PANEL LTD.ŞTİ. olarak sitemizde kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini ve fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize yeni çerezler ekleyebiliriz. İş bu aydınlatma metninin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutuyoruz. Güncel aydınlatma metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede yayımlanmakla yürürlük kazanır.
Çerezlerin Kullanım Amacı :
Kişisel verilerinizi sadece
dijitalle sınırlı olmak üzere;
Sitenin çalışması için gereken
temel fonksiyonları gerçekleştirmek, analiz ve performans artırma, işlevsellik,
kullanım kolaylığı sağlamaktır.
Hukuki sebebi : Kişisel
verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı
kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla şirket meşru menfaatine
yöneliktir. Kişisel verileriniz KVKK md.5 ve 6 da belirtilen kişisel veri
işleme şartları ve amaçları kapsamında iş bu çerez Politikası Aydınlatma
Metninde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir. Bu verileriniz mevzuata
uygun şekilde amacıyla sınırlı olmak üzere sadece bilişim danışmanlarımız ve
kanunen yetkili kamu kurumları ile özel kişilerle paylaşılabilir.
Ayrıca sitemizde performans ve
analiz çerezleri de kullanılmaktadır. Bu çerezler kişisel olarak tanımlanabilir
bilgiler toplamazlar ve tarayıcı katıldıktan sonra silinirler.
Tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlerle ilgili tercihinizi kişiselleştirebilirsiniz.
http://google.com/support/chrome/bin/answer.py?=hl&answer=95647
Şirketimizin başarısının en önemli özelliğini mutlu
müşterileri sağlamaktadır. Bu sayede şirketimizin gelecek planlarını mutlu
müşteriler üzerinden yapmaktayız. Satın alınamayacak ve paha biçilemeyecek en
önemli unsurlardan bir tanesinin güven olduğunu biliyoruz, bu sebeple şirket
hedefimiz bugün olduğu gibi gelecekte de %100 müşteri memnuniyeti olacaktır.